پرسنل تامین اجتماعی استان درجوارمزارشریف شهدای جنگ تحمیلی باردگر درمسیراعتلای نام ایران وخدمت صادقانه هم پیمان شدند

مدیران وپرسنل تامین اجتماعی استان همزمان با 25 تیرماه روزتامین اجتماعی با شهدای انقلاب تجدید بیعت نمودند

 

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی استان گیلان ، همزمان با 25 تیرماه روزتامین اجتماعی وبا هدف تجدید بیعت با آرمانهای شهیدان والامقام وغبارروبی وعطرافشانی مزارپاکشان مدیرکل ، مدیردرمان ، معاونین وجمعی ازپرسنل تامین اجتماعی استان با حضوردرگلزار شهدای رشت ضمن قرائت فاتحه وذکرصلوات درراستای تحکیم وعزم بیش ازپیش درمسیراعتلای نام ایران سرفرازو   تجلی بخشیدن به شرف وعزت آن وخدمت صادقانه به ملت شریف این مرزوبوم دراین مکان مقدس هم پیمان شدند . 
دراین مراسم تمامی همکاران با حضوربرمزاردوشهید گرانقدرسازمان دراستان ، شفاعت وتوفیق برای تداوم درمسیرخدمت گزاری آرزو نمودند .